środa, 11 kwietnia 2018

Różowy komplecik na szydełku

Cześć

No to się doczekałam :) różowe kłębuszki prezentują się w nowej formie :)
Mój pierwszy poważny szydełkowy projekt .

Tak, tak, szydełkować uczyłam się w szkole jakieś 20 lat temu i do tej pory uważałam, że może jakieś półsłupki to może jeszcze potrafię wykonać, ale tak się złożyło że wszelkie kleje i lakiery związane z uwielbianym przeze mnie  decoupagem musiałam odstawić, a ręce nadal szukały czegoś do robienia:) i tak w poszukiwaniu natchnienia, trochę przez przypadek wzięłam szydełko i zaczęłam oglądać wszelkie filmiki na yt, zdjęcia na pintereście i z biegiem czasu co raz bardziej mi się to podobało.

No i mnie pochłonęło, zwłaszcza, że nie muszę wyciągać całych kartonów z przyborami, jak to bywa przy innych technikach rękodzielniczych. Tu mi wystarczy szydełko + kłębek i można działać. Serwetki, ubranka, poduszki, tyle ładnych rzeczy można zrobić :)

I pewnie nikogo nie zdziwię, że pierwszy projekt to komplecik niemowlęcy :)
Kapelusik, chustka na szyję i trampeczki. Wszystko różowe. Wszystko mięciusie, wykonane ze specjalnej włóczki dla dzieci. Inspiracja czerpałam  głównie z filmików kanału szydełko.
I oto one :)







Czapeczką i chustką jestem zachwycona (cóż za skromność) ale z trampek nie do końca jestem zadowolona, wzór drobiazgowy, a efekt taki sobie, no cóż będzie może dla lalek :P
Czapeczka i chustka zostały zrobione wzorem ażurowym i wykończone muszelkami. Całość dopełnia mały śliczny kwiatuszek na kapelusiku. 
Do tego włóczki jeszcze zostało więc i kapelusik dla siostrzenicy też będzie :D

A tak oto prezentuje się moja mała modelka w swoim nowym, różowym kompleciku. 
Proszę państwa oto moja mała Misiunia  - chyba zadowolona z nowego kompleciku ;) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz