poniedziałek, 29 października 2018

Chusta Virus

Do tej pory zdarzało mi się już wykonywać na szydełku serwetki, czapki, ubrania a nawet maskotki. Ale chusty jeszcze nie. Widziałam już wzory na chustę na pintrest, ba nawet zdarzyło mi się widzieć chusty gotowe, które robiła moja koleżanka. No ale zdarzyło się, nadeszła ta wiekopomna chwila i chusta się zrobiła 😅


kreatywne misie



Mówią, że wzór na chustę virus jest banalnie prosty. Tak... jeśli znajdzie się odpowiedni schemat... Bo jak nie to wychodzi tak ...

kreatywne misie



W moim przypadku gotowa chusta jest kompilacją dwóch wzorów, głownie ze względu na to, że chciałam  zrobić wstawki ze ściegiem babuni. 


kreatywne misie

kreatywne misie



 Gotowa chusta prezentuje się tak:

kreatywne misie


kreatywne misie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz